El Cirerer

El Cirerer  “A la petita Mariona li van regalar un petit cirerer, però ningú li va explicar com l’havia de cuidar”…

Amb aquest preciós i delicat conte ens va obsequiar una de les mares del grup de les Cireres.

La Marta ens va fer gaudir del seu talent explicant contes i va ser un plaer escoltar-la. També vam tenir la sort que ens regalés el conte  La colla dels 11  per Sant Jordi.

Estem agraïdes per aquesta col.laboració i esperem que no quedi en anecdòtica i tinguem l’oportunitat de gaudir del talent que com a famílies teniu, entre tots i totes fem Escola.

Moltes gràcies Marta!

Imatges