Gaudim de la Setmana Cultural a Cicle Inicial

Aquesta setmana hem celebrat la Setmana Cultural a la nostra escola. Hem realitzat diferents tallers al llarg d’aquests dies, on hem estat gaudint i aprenent alhora.

Ens hem convertit en científics i científiques experts i expertes i hem aconseguit fer neu a partir de diversos materials; hem fet que a les nostres mans els hi creixin arrels; hem dissenyat antifaços aprofitant la tècnica de la simetria; i fins i tot, hem decorat els nostres caps amb unes cintes molt originals!

A més, hem tingut l’oportunitat de fer un taller de poesia amb el mestre i filòleg Ricard Bonmatí, que ens ha ajudat a convertir-nos en animals i a tenir estratègies per recordar i recitar poemes. I també amb el Santi Serratosa, amb el que hem après a fer percussió corporal.

I no només això! Al llarg de la setmana hem complit les cinc consignes que ens va donar la Reina Carnestoltes:

• Dilluns: “Si el dilluns no et vols vestir, en pijama hauràs de venir”.
  • Dimarts: “Si el dimarts voleu anar ben contents, haureu de portar complements”.
  • Dimecres: “Si el dimecres tens calor, vine a l’escola amb tovallola i banyador”.
  • Dijous: “Xumets, biberons i bolquers… dijous tothom vestit de bebè”.
  • Divendres: “Entre tots els colors de l’arc de Sant Martí, un n’hauràs d’escollir per divendres a l’escola poder venir”.

Quina setmana més divertida!

Per veure les fotos cliqueu els següents enllaços:

1r: Científics i científiques/ Pops:

2n: Lloros/ Conills i conilles: