EI4 i EI5 -Tutti Fan Piu- Auditori de Barcelona

Ahir els Robots, els Llamps, els Cavallets de Mar i els Pastissos vam agafar un autocar a la Plaça de la Pau per anar cap a l’Auditori de Barcelona! Allà ens esperaven un acordió, una guitarra, un banjo, un violoncel, un clarinet i un munt d’instruments de percussió que ens van endinsar en el món dels ocells. Ànecs, gallines, lloros, estruços i pingüins… ocells que volen, que neden, que corren i que canten i ballen al ritme de músiques d’èpoques i estils ben diferents. Melodies que, com les aus, viatgen i ens conviden a descobrir racons d’arreu del món. Vam poder escoltar obres com el Cant dels Ocells, Les oques van descalces, Aldapeko o El cigne interpretades en directe.

Si voleu conèixer una mica més les obres que vam escoltar, podeu entrar al següent enllaç: PROGRAMA

Si voleu veure algunes imatges del dia d’ahir, podeu clicar al següent enllaç: IMATGES

Salut i música!