Educació Infantil i la Jornada Matemàtica

Benvolgudes famílies,

Per finalitzar aquest segon trimestre, tot l’alumnat d’Educació Infantil, s’ha trobat per participar en la Jornada Matemàtica que es fa cada curs. La totalitat de l’alumnat ha compartit i gaudit de diverses propostes on l’eix vertebrador ha estat la resolució de reptes de caràcter matemàtic, presentat en diversos formats.

Us deixem un petit tast perquè els infants us puguin explicar, amb més detall, les activitats dutes a terme.

Ens retrobem ja al tercer i últim trimestre, amb més propostes i reptes que el joc ens permeti assolir.

Imatges