Delta del Llobregat

Dimecres 2 d’octubre vam visitar el Delta del Llobregat, concretament l’espai natural Remolar-Filipines.

A l´arribar vam esmorzar després quan vam acabar de de esmorzar i l’educadora ens van explicar el curs del riu i de la formació del Delta.

Després vam anar caminant fins a la platja i vam pujar a una torre que era un mirador. Quan vam arribar a dalt vam veure que hi havia una reserva natural que estava protegida perquè hi havia els nius de les gavines corses i  estan en perill d’extinció. Allà les plantes són baixes perquè així no gastin tanta energia i no necessitin tanta aigua. El cel es veia un avió enlairant-se perquè érem al costat de l’aeroport del Prat, l’educadora que es deia Aina ens va dir que segons deien els de l’aeroport cada 30 segons surt un avió.

Quan va passar una estona vam sortir de la platja i vam anar a la pineda i ens van explicar que els pins eren per protegir els camps de conreu i que tampoc li arribés la sal del mar però estaven molt secs perquè els arribava sal.

Després vam descansar i vam anar a l’aguait a mirar els animals sense que ells ens poguessin veure a nosaltres i els vam mirar amb els prismàtics. Vam veure unes tortugues, el bernat pescaire, la polla d’aigua, i l’arpella.

A continuació li vam dir adéu a les educadores i vam pujar a l’autocar i vam anar a un parc a dinar.

Tomás Cano i Aitana Rosado

Dimecres 2 de octubre vam visitar el Delta del Llobregat, concretament l’espai natural Remolar-Filipines.

Primer de tot vam esmorzar i alla ens vam separar per classe, la nostra classe li va tocar amb l’Aina la nostra guia. Alla ens va donar un dossier que aniriem omplin a la excursió, l’Aina ens va explicar on ens situaven i quins ocells hi havien al Delta del Llobregat, per exemple la polla d’aigua o el martinet.

Després vam anar a la platja i vam pujar a una torre, amb els prismàtics vam poder observar dunes,vaixells. A la platja l’Aina ens va explicar que a les dunes que havien vist i a un animal en perill de extinció conegut com gavina corsa. Després vam tornar al lloc on havien esmorzat, pro abans d’arribar vam passar per una pineda on hi havia pins de fulla perenne.

Al cap d’una estona vam anar a l’aguait i allà vam poder observar molts ocells amb els prismàtics i després vam anar a dinar.