COOPERATIVA PIX4ART

Bon dia som els alumnes de 5è B de la classe els Píxels, us comuniquem que hem creat la nostra cooperativa que es diu : PIX4ART  .

El dia 3 de Novembre de 2022 ens vam reunir les tres classes de cinquè: els Emojis, els Píxels i els Sioux,  per decidir formar tres empreses perquè tothom pugui aportar les seves idees i ningú sigui superior.

Nosaltres vam començar escollint el nom de la cooperativa, vam votar i per gran majoria va sortir PIX4ART. Després vam votar el president/a, secretari/a, tresorer/a que són el Teo Molina, la Lia Turull i la Lúa Martínez.

Hem fet tres assemblees i ja hem decidit el capital inicial de 3,00 euros.

També vam votar el logo,i l’ 1 de desembre vam anar a presentar la nostra cooperativa a l’Ateneu.