Cooperativa Cool Craft

Hola som els alumnes de cinquè de l’escola La Sínia, nosaltres concretament som la classe dels Sioux, estem aquí per presentar-vos la nostra cooperativa, Cool Craft. De Cool Craft som membres tos els alumnes de cinquè C i d’això vam deixar constància a l’acta de constitució que vam signar com que tots i totes volíem participar.

Per què vam decidir crear una cooperativa i no qualsevol altra empresa? Doncs perquè després d’informar-nos de les diferents opcions vam veure que poder ser tots socis i sòcies i poder prendre les nostres pròpies decisions era la millor opció.

El nom de la cooperativa el vam triar després que tots i totes féssim la defensa de la nostra proposta i després de les votacions va ser Cool Craft el que va guanyar, el nostre nom actual. Cool Craft significa artesania genial i nosaltres som molt creatius, podem reutilitzar coses i convertir-les en objectes bonics. Per aconseguir-ho hem de fer un gran equip!

Després d’unes setmanes ara ja tenim el nom de la cooperativa, la junta directiva, hem repartit els càrrecs en els diferents departaments que són economia, comunicació, producció i el departament social, i hem decidit quin serà el capital inicial que invertirem. Actualment estem en procés d’aportació d’idees pels possibles prototips i fent recerca de les diferents entitats socials de Cerdanyola per decidir a quina destinarem els nostres beneficis. Encara ens queda molt per fer!

Departament de comunicació, Cool Craft.