Cicle inicial: Parlem amb una jugadora de futbol de 1ªDivisió

Avui al matí, en el marc del dia internacional de la dona, que serà el proper dilluns 8 de març, Cicle Inicial hem conegut una dona futbolista de primera divisió nacional.

Amb la Carla Morera, exalumna de la EM La Sínia i actualment jugadora amb la SD Eibar Femení, hem pogut fer una connexió ZOOM en directe tot l’alumnat de 1r i 2n. La Carla ens ha donat a conèixer de primera mà la seva experiència personal i ens ha pogut contestar als dubtes que les noies i nois del cicle li han plantejat.  Aquesta activitat té l’objectiu de donar visibilitat a la dona i l’esport, concretament en el món de futbol femení, espai que acostuma a estar poc visible en la gran majoria de mitjans de comunicació.

Volem fer arribar el nostre agraïment a la Carla per l’estona que ens ha dedicat i li desitgem molts èxits esportius i personals.