Charles Darwin i els Tweets fem la primera plantada al nostre hort

Fa uns dies l’equip docent de cicle superior vam proposar un repte a l’alumnat de 5è i 6è a partir d’una representació teatral. L’alumnat es va endinsar en la Cerdanyola agrícola d’abans. Aquí us compartim l’enllaç del vídeo. Tots els nois i noies es van motivar en participar del repte d’aconseguir plantar a l’hort de l’escola.

Amb aquesta motivació, ens va sortir el problema matemàtic de saber quants enciams podíem plantar. A les imatges podreu trobar una mostra de tots els passos que van haver de fer per resoldre el plantejament.

Finalment, avui hem pogut baixar a l’hort amb el planter i fer la nostra primera plantació. Us deixem unes imatges que il·lustren l’experiència.