CANTÀNIA 2021: “VIRTUAL”

Divendres passat, dia 4 de juny, les alumnes i els alumnes de 6è vam anar a l’Auditori de Barcelona per a participar de la Cantània d’enguany. Una Cantània molt especial per a un curs també molt especial.

Vam ser molt feliços de poder cantar tots junts després de tot el curs de feina!! Actuar a l’Auditori de Barcelona, amb tot un equip de professionals al darrere i acompanyats per músics i actors també professionals ha estat un plaer i un luxe!!

Durant l’assaig i el concert hi va haver energia i atenció plena en tot moment, vam estar connectats a la història aportant-hi el nostre granet de sorra i va ser tot un èxit!!

Enhorabona a totes les i els alumnes de 6è, heu fet molt bona feina i ens heu fet gaudir a tots!!!

Si voleu veure un recull d’imatges feu clic AQUÍ