Camins Escolars

Dijous, 23 de novembre, l’alumnat de 4t va fer la sortida de Camins Escolars, projecte educatiu amb el que es pretén fomentar que l’alumnat pugui anar sense adults, de manera responsable i segura, respectant el medi ambient i aconseguint una vida saludable en el seu camí cap a l’escola.

En aquest recorregut que vam fer, ens vam trobar uns comerços amics que estan identificats amb un adhesiu de comerç amic. Estan oberts quan van i o tornes de l’escola, tenen el telèfon de la Policia Local, a més del nostre centre educatiu, La Sínia, per tal de poder prestar ajuda en cas de necessitat.

Durant aquest itinerari pels comerços de la nostra zona, hem fet una petita gimcana, unes proves en cada comerç. Ha estat un mati del que hem gaudit i après molt!

Si voleu mirar algunes fotos , cliqueu en aquest enllaç.