Apadrinament lector: 5è i 1r

Cinquè i primer hem iniciat a les estones de lectura de divendres a la tarda l’apadrinament lector. És una activitat que la realitzem per parelles formades pel padrí/na i el seu fillol/a.

Volem aconseguir que tant uns com altres visquin l’experiència d’aprenentatge lector, en el qual les padrines i padrins llegeixin, contin, animin, facin de model, escoltin… als infants més petits i que aquesta activitat sigui engrescadora i el més motivadora possible per tal que se’ls hi encomani el plaer de llegir.

Alguns dels objectius que ens marquem amb l’apadrinament són:

• Aprendre a llegir entre iguals.
  • Treballar la responsabilitat de l’alumnat que apadrina.
  • Establir i respectar el compromís d’ajuda i cooperació entre alumnes de diferents cicles.

Us deixem unes imatges que il·lustren l’experiència.