A INFANTIL CELEBREM LA DIADA DE SANT JORDI!

Avui els alumnes de EI-4 i EI-5 hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola. Al matí hem pogut gaudir d’un espai de biblioteca molt especial. Aquest ha estat farcit d’experiències i vivències compartides amb els companys i les companyes, gràcies als diferents llibres i àlbums il·lustrats que cadascú de nosaltres ha portat de casa.

A la tarda ha arribat l’espectacle!

Hem pogut gaudir de la representació de La llegenda de Sant Jordi,  per part de les mestres.

D’altra banda, malgrat no ser-hi a l’escola perquè estan de colònies a Porqueres, els alumnes d’EI-3 no s’han volgut perdre aquest dia tan especial i també ho han celebrat des de Cal Ferrer. Clicant aquí podreu veure algunes fotografies.

Aquí us deixem l’enllaç a les diferents fotografies d’aquest dia tan especial. Esperem que demà, 23 d’Abril gaudiu d’una Diada de Sant jordi de conte.