6è – Taller de guitarra i piano a l’Aulos

El dimarts dia 15 de novembre les dues classes de 6è van anar a fer un taller de guitarra i piano a l’Aulos, l’escola municipal de música de la nostra ciutat.

Quan van arribar es van dividir per grups i cada grup va estar treballant amb els mestres de piano o guitarra de l’escola de música que els van ensenyar una part de la cançó que faríem conjuntament al final. Al cap d’una estona d’assaig es van trobar tots a l’auditori de l’escola de música i van ajuntar totes les parts per fer un tutti que va sonar super bé!!

A continuació podeu veure imatges del dia i sentir la interpretació de la peça final!