4t: Fem el recorregut dels Camins Escolars!!

El passat dimecres, 25 de novembre, els nens i nenes de 4t van caminar pels carrers de la nostra ciutat per conèixer els itineraris, punts de trobada i els comerços amics de la nostra zona escolar.

Durant aquest matí els alumnes de 4t han après on es troben situats els comerços amics, a identificar l’adhesiu que els caracteritza i a saber que si algun cop necessiten ajuda, o sel’s presenta alguna dificultat o problema durant el trajecte a l’escola o en tornar a casa, poden demanar ajuda a les persones encarregades d’aquests comerços.

Ha estat un matí molt enriquidor!!

Si  entreu aquí podeu veure algunes fotografies.