40 anys de SÍNIA, 40 anys de JOCS

Dijous va ser la GRAN ESTRENA de TEATRE per part de l’alumnat de 4t de Primària. Una obra dedicada als 40 anys que al 2022 va fer la nostra Sínia, lligada al món dels JOCS. Una experiència única, un moment que de ben segur no oblidaran.

En aquest àlbum pengem les fotografies que vam fer, us convidem a les famílies que vau asistir a penjar-hi les vostres per poder fer un recull d’aquest bonic moment.

Felicitats a tot l’alumnat, l’esforç, el treball en equip, les hores de dedicació han donat el seu fruït.

També us compartim aquest link on hi ha el petit muntatge fotogràfic que es va projectar durant l’obra.