OLIKLAK

claki-oliklak1

Oliklak és una companyia que desenvolupa sistemes integrals de reciclats, integrals i eficients.

Els seus objectius són aportar sistemes viables i pràctics per al reciclat dels residus domèstics, i amb ells educar i conscienciar a la població d’un desenvolupament sostenible, cada vegada més necessari al nostre planeta.

Segons aquesta proposta, oliklak s’encarregarà del buidatge dels contenidors de l’escola, del transport de les ampolles plenes d’oli, de la gestió de l’oli recuperat, del rentat de les ampolles i del seu retorn a l’escola un cop ben netes per a ser reutilitzades.

L’oli recollit es recupera per a la seva utilització com a biocombustible que pot ser utilitzat en vehicles dièsel.

QUÈ HEU DE FER LES FAMÍLIES?

Les famílies caldrà que ompliu les ampolles, que prèviament us facilitarà l’escola (CLAKIS), d’oli usat (no abocar oli calent). Després només cal retornar-les a l’escola i depositar-les al contenidor situat a la porta d’entrada dels alumens del C/Diluvi, i a canvi es rebrà un CLAKI net.

img_2609-copia.