Think, Learn and Have Fun: Summertime!

Hi, kids! Engegem la recta final i aquesta setmana us volem presentar un breu recull de propostes i jocs divertits a manera de comiat! Els trobareu, com sempre, classificats per nivells, tot i que la majoria els hem agrupat per cicles.

Recordeu que a finals d’aquesta setmana deixarà d’estar activa la plataforma Blink.

And as always, Have Fun! It’s –almostSummertime

Emily Rasmussen Lettering & Illustration — It's Summertime

EDUCACIÓ INFANTIL

P4 i P5: Preschool – Homeschooling 7

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• CICLE INICIAL

1r:  1st Grade – Homeschooling 7

2n:  2nd Grade- Homeschooling 7

• CICLE MITJÀ

3r i 4t: Homeschooling 7

• CICLE SUPERIOR

5è i 6è:Homeschooling 7

• Documents anteriors

HOMESCHOOLING DOCS

TUTORIAL PLATAFORMA BLINK

TUTORIAL PLATAFORMA BIBLIOTECA GRATUITA D’OXFORD I ALTRES RECOMANACIONS DE LECTURA

ONLINE LEARNING DOCS

Recordeu que us podeu adreçar directament a nosaltres a través del correu englishemlasinia@gmail.com per a qualsevol dubte o consulta. Keep up with the English!