EP-6 Escollim delegats

Avui 21 d’octubre cap a les 9:30 h, a la classe de sisè, hem fet les votacions per escollir els nostres delegats. Totes les persones que s’han presentat (el Blai, webla Irina, l’Atit, Victor, l’Andrei i l’Estela), han pujat sobre la seva taula i ens han explicat per què volien ser delegats. Quan han acabat els discursos, la Teresa ens ha donat uns paperets per votar, també els hi ha donat als candidats. La votació ha sigut així: Al paperet havies d’escriure dos noms, quan havies acabat ho posaves a l’urna. La Teresa ha escollit una mà innocent i dues persones que fessin l’escrutini. Tots els resultats han estat molt igualats, però, els guanyadors han sigut el Blai i el Victor, amb 13 i 9 punts; el tercer lloc ha estat compartit entre la Irina i l’Andrei amb vuit punts, el quart ha sigut l’Atit amb set punts i la cinquena ha sigut l’Estela amb cinc o sis punts. Quan hem acabat de dir els resultats hem fet un fort aplaudiment als delegats, als subdelegats i als que han quedat en últim lloc. Per últim hem fet les fotos.

Ciro

Feu clic

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *