Aquesta tarda, l’alumnat de 4t i 5è ha ofert un concert molt especial per a la resta de grups de l’escola, compartint el treball musical que estan desenvolupant totse els dijous a l’escola de les arts.
Durant l’actuació, els nens i nenes han interpretat diverses peces amb instruments de vent com el saxo, el clarinet, la trompeta, la flauta travessera i el trombó. Més enllà de la interpretació musical, la proposta ha posat en valor l’esforç, la constància i el treball en equip que implica l’aprenentatge d’un instrument.
El públic ha gaudit molt de l’actuació i ha reconegut la dedicació dels intèrprets amb una gran ovació final. Sens dubte, una experiència enriquidora tant per als músics com per als espectadors.



