La ràdio Marta Mata

El primer programa de ràdio d’aquest curs, que vam emetre en rigorós directe el passat 12 de desembre, és un moment més que compartim tota l’escola alhora. Representants de cada classe, des d’I3 fins a 6è, van explicar, recitar, cantar i fins i tot van tocar la flauta en directe! Els seus companys i companyes ho podien escoltar i veure a la classe. En aquest cas, vam repassar els moments que més havien gaudit durant el primer trimestre: excursions, lectures, tallers, laberints… i també vam parlar sobre la celebració de Nadal a l’escola.

La ràdio a l’escola ens permet el treball oral i és una oportunitat més d’expressar-nos en català. Ens permet, també, treballar i aprendre a utilitzar diferents mitjans tecnològics.

A continuació, podeu visualitzar les fotografies del dia de l’emissió.