Educació Infantil descobreix l’entorn

Durant el primer trimestre d’aquest curs, I3, I4 i I5 ha sortit de l’escola per fer descoberta del nostre entorn. A l’octubre, al bosc de Can Coll. Allà, I4 i I5 vam caminar, socialitzar, trobar diferents elements de la tardor i el més especial: vam cercar les castanyes màgiques que havia perdut la Maria Castanyera. I3 les va trobar al sorral de l’escola. Al novembre, al Parc de la Guineueta, vam dibuixar al natural els arbres emprant diferents tècniques plàstiques. Molts ja havien perdut les seves fulles. Al desembre, ens esperava el Tió a la Plaça Major de Nou Barris. Cada any és més vellet i apareix més lluny de l’escola. Sort en va tenir que el vam portar a l’escola, el vam abrigar, alimentar i cuidar moltíssim!

Ja podeu veure, a continuació, les fotografies d’aquestes vivències que, per molts, són primeres vegades. Oportunitats per observar, investigar, explorar, experimentar, jugar…