PROJECTE MÚSICA

Continuem amb el nostre projecte d’escola en el que cada setmana hi ha un curs que escull les músiques que sonaran a les entrades i sortides del centre. El grup-classe prepara una presentació visual per penjar a les entrades del centre i a la web. Aquesta… Llegeix més»

SORTIDA AL MUSEU MARÍTIM

Avui els companys i companyes de I3 hem anat al Museu Marítim de Barcelona.

Una pirata ens ha fet un recorregut pel museu explicant moltes cosetes interessants. També ens ha regalat un mocador per fer de pirates, ens ha posat un tatuatge de brúixola i, fins i tot, hem trobat un tresor!!!

La classe dels pirates ens ho hem passat superbé! A l’Abordatgeeeeee!

LES COLÒNIES DE 4t.

Els/Les  alumnes de 4t. hem anat de colònies!!! Hem realitzat un viatge al passat, en concret a l’Edat Mitjana i tot això fent les activitats en anglès. El lloc escollit ha estat la “Finca de Vallclara” , que és un lloc molt bonic de la Conca de Barberà. Ens ho hem passat molt bé, ja que hem fet justes de cavallers, farmàcia de natura, excursió per la muntanya, jocs de nit i  ball de gala ( discoteca ) etc…

Quines colònies tan esperades!!! i que bé que ho hem passat!!