Laboratoris de lectura

Durant el mes d’abril, els alumnes de 1r a 6è han gaudit de diferents laboratoris de lectura a la biblioteca. Un Laboratori lector presenta una visió àmplia, interdisciplinària i divertida de la lectura. Es basa en un llibre, però inclou experiments i lectures complementàries.

De 3r a 6è han gaudit del Laboratori del País de jamás lo creerás. On han conegut espècies de plantes i animals fantàstics.

Fotos 4t. El país de Jamás lo creerás.

Fotos 3r. El país de Jamás lo creerás

Els alumnes de 1r i 2n han conegut el món de la màgia visual amb el Laboratori de les ulleres màgiques. On han descobert que els llibres amaguen secrets que només descobrim amb les ulleres màgiques.

Fotos 2n. Laboratori de les ulleres màgiques