L’ENIGMA MUSICAL

Bon dia!
L’Enigma Musical dels alumnes és perquè ho facin ells, ajudats per vosaltres i com a moment per compartir amb la família. L’Engima Musical és una manera de que els nens i nenes aprenguin a escoltar la música per descobrir-ne els detalls, per passar-ho bé, per investigar juntament amb vosaltres. No és tan important el premi com aquests moments tan valuosos que passareu junts. I recordeu, que els pares i mares teniu la vostra pròpia categoria. Espero que ho passeu súper bé gaudint d’aquesta activitat tots junts!!! I moltes gràcies pels correus que m’envieu, ho llegeixo tot i m’encanta les anècdotes explicades. Sou uns cracks!

ENIGMA PETITS MÚSICS (1r, 2n i 3r):  RESPOSTA: THIS IS HALLOWEEN

Vicky R.
Elisabeth R.
Marta S.

I ara toca saber quin és l’enigma d’aquesta setmana!!! Que està dedicat a l’Àlbum 1989 de la Taylor Swift. Que fa poc ha tret la regravació d’aquest disc.

ENIGMA PETITS MÚSICS (1r, 2n i 3r):  Quina cançó surt a la pel·lícula de CANTA?

ENIGMA MÚSICS JUVENILS (4t, 5è i 6è): En una de les cançons que escoltem surt el nom d’un actor antic “James Dean”. En quina cançó surt?

ENIGMA MÚSICS SENIORS (Adults): Per quin motiu la Taylor Swift està regravant els seus primers cinc àlbums?

IMPORTANT: Envieu la resposta a sarai.martinez@escolalledolapobla.cat o la porteu escrita en un paper. NO L’ENVIEU PER DINANTIA

⌛Teniu temps fins divendres a les 17.00 h, no s’acceptaran respostes enviades després d’aquest límit ⏳

🤗No oblideu posar NOM, COGNOMS i el CURS🤗

Les cançons que escoltem aquesta setmana són:

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL MATÍ: STYLE de la Taylor Swift

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL PATI: SHAKE IT OFF de la Taylor Swift

CANÇÓ DE L’ENTRADA DE LA TARDA: BLANK SPACE de la Taylor Swift

MOLTA SORT!!!

Celebrity gif. Taylor Swift looks at us and opens her mile to mile widely as she holds two thumbs up.