Hem començat el curs a Cicle Inicial

Els nens i nenes de Cicle Inicial estan molt contents d’haver tornat a l’escola!

Aquest curs serà una mica diferent, perquè en entrar ens hem de rentar les mans amb gel hidroalcohòlic, ens mirem la temperatura i prenem moltes mesures més per poder-nos protegir al màxim! Tot i això, les mestres de Cicle Inicial estem molt emocionades de tornar a veure als i les nostres alumnes, perquè us hem trobat a faltar moltíssim!!!

Back To School GIF by GIPHY Studios Originals

Ells/es també sembla que estan feliços de veure’ns i ens han dit que tenen moltes ganes d’aprendre! A més, els nens i nenes que el curs passat van fer P5, ara han començat una nova etapa… perquè comencen Primària!!! Això és molt important i emocionant!

day teachers GIF

Quantes coses que tenim pensades per fer, i tot i el repte que se’ns presenta, segur que serà un any molt especial per tots i totes!

CLICANT A LA SEGÜENT FOTO, PODEU VEURE L’ÀLBUM DE FOTOS DE LA PRIMERA SETMANA