Jornades de mobilitat a l’escola (INFANTIL)

Per celebrar la setmana europea de la mobilitat, els i les alumnes d’infantil vam assistir a un taller audiovisual d’educació viària i mobilitat segura a càrrec dels agents municipals de la guàrdia urbana el 21 de setembre.

I per finalitzar la setmana, el divendres 22 de setembre, vam realitzar un circuit d’educació viària per aprendre com ens hem de desplaçar tant si anem caminant, en patinet  o en cotxe. Ah, i a més a més, ens van ensenyar un cotxe i una moto de policia!!! Quina passada!

Ens va encantar pujar-hi, fer sonar les sirenes i escoltar totes les explicacions del policia per aprendre més sobre el seu ofici.

Cicleu als enllaços per poder veure les fotografies d’aquests 2 dies. Esperem que us agradin.

FOTOS del taller audiovisual (dijous 21 setembre)                                             FOTOS del circuit i vehicles (divendres 22 setembre)