SETMANA CULTURAL 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest any, seguint amb la mateixa temàtica del Carnaval, la Setmana Cultural ha portat per títol “El Cinema”.

Al voltant d’aquest eix conductor hem fet diferents tallers per cicles. Aquests tallers van ser internivells, agrupant a nens i nenes de diferents classes i cursos. Va ser una experiència molt gratificant i tots els alumnes i mestres en vam poder gaudir al màxim!

Com a cloenda, i també relacionats amb el cinema, el dijous dia 21 d’abril vam celebrar el VII Certamen dels Jocs Forals. Els alumnes de primària de l’escola van anar al Casal Cultural on s’exposaren els treballs guanyadors i s’entregaren els premis als tres guardonats de cada curs