Seguim amb el Gorgo Twitter !!!!

Aquesta setmana podeu veure publicades les idees del Gorgo Twitter dels nostres alumnes de 4t B com són:

La de l’alumne Unai de 4t B que diu “El gran capitán Gorgo-Cañonariz necesitaba más leche cada día, más cacao, más vainilla y más limones. Reunió a todos sus hombres en cubierta y les dijó: ¡Truenos y retruenos y granizo será”.

Per un altre costat podeu veure altres idees del Gorgo al Twitter de l’escola. Tenim idees del Daniel Bosquets de 4t B.

Totes aquestes idees ens ajuden a desenvolupar l’expressió escrita en castellà dels nostres alumnes de les classes de 4t A i B.

Ens podeu seguir a través del Twitter !!! @EscMareDeuLledo