Projecte de les màquines a 4t

A l’assignatura de medi social hem treballat les màquines, què són i per a què es fan servir.

Els alumnes han treballat en grup, han buscat les fotografies a través d’internet i han confeccionat un mural del projecte. Després han exposat aquesta activitat didàctica davant dels seus propis companys i companyes. A banda, durant la resta de setmana el Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya, ens ha prestat un sonòmetre i un semàfor acústic i hem desenvolupat una activitat sobre el so i el soroll a la nostra escola.

Hem gaudit molt aprenent sobre aquest tema.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *