MISSIÓ APILO XII

apilo

Aquesta missió, que en realitat és un concurs, consisteix en recollir la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils. Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, pugui portar-se a la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils.

En tot cas, l’origen de les piles i acumuladors portàtils ha de ser domèstic, procedent de les famílies dels alumnes. En cap cas podran procedir d’altres punts generadors de residus de piles (com pot ser botigues o altres instal·lacions de gestió de residus). En cas de no complir aquests requisits, ens podrien fer fora del concurs.

Properament, a l’escola instal·larem un contenidor Apilo de recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils i allà dipositarem totes les vostres aportacions.

Per poder portar les piles a l’escola, els vostres fills seran obsequiats amb un mini-contenidor de cartró. Cada vegada que el tingueu ple, el porteu a l’escola i, entre tots, omplirem el contenidor Apilo.

El concurs acabarà a finals d’abril. Entre tots, HO FAREM!!!