Festival de Final de Curs

El divendres 18 de juny, els nens i nenes de l’escola van realitzar la gravació del Festival de Final de Curs!!! Amb la col·laboració de les mestres d’Infantil, del Fernando i la Sarai, es va poder celebrar una…

. 🎉🎉🎉SÚPER FESTA !🎉🎉🎉

Aquest curs, aprofitant que les dones estan sent les protagonistes de molts premis de músicaa, hem volgut fer el nostre petit homenatge a totes les artistes, que per fi estan començant a ocupar el lloc que els correspon: Al TOP de la indústria de la música!!!

A continuació, us pengem els vídeos on els i les alumnes d’Infantil van moure’s amb molt de ritme! Ho voleu veure? Cliqueu als enllaços de cada grup:

Si cliqueu a la configuració del vídeo, podeu posar la resolució en HD per veure-ho en alta qualitat.
👦P3 A JERUSALEMA”👧
👦P3 B “JERUSALEMA”👧

🙆P4 A “THINK”🙆
🙆P4 B “THINK”🙆
🙆P4 C “THINK”🙆

P5 A “WAKA WAKA”⚽
⚽P5 B “WAKA WAKA”⚽

⚽P5 C “WAKA WAKA”⚽

Ara bé… els alummes de Primària, no es van quedar enrere. També ho van donar tot!!!

🚀1r A “LEVITATING”🚀
🚀1r B “LEVITATING”🚀
🚀1r C “LEVITATING”🚀

💔2n A “BAD ROMANCE”💔
💔2n B “BAD ROMANCE”💔

🎆3r A “FIREWORK”🎇
🎆3r B “FIREWORK”🎇
🎆3r C “FIREWORK”🎇

😜4t A “ME!”😜
😜4t B “ME!”😜

📢5è A “LET’S GET LOUD”📢
📢5è B “LET’S GET LOUD”📢

😻6è A “CRAZY IN LOVE”😻
😻6è B “CRAZY IN LOVE”😻

RECORDEU: Podreu trobar aquestes fotos a la carpeta drive, obrint la carpeta “Activitats Conjuntes”.

Bon estiu! | Escola El Roure