Enigma Musical

Torna el CONCURS DE MÚSICA: L’ENIGMA MUSICAL!

Per l’alumnat nou, us expliquem que aquest enigma consisteix en respondre una pregunta sobre la música que escoltem durant la setmana.

Cada setmana toca respondre a un passadís: Cicle Inicial o Cicle Mitja i Superior. El nen o nena que encerti més vegades rebrà un diploma i un premi a final de curs.

Per esbrinar l’enigma es pot consultar a Internet, als llibres, als i les mestres, a casa… només cal investigar una mica o parar bé l’orella!

Quan sàpigues la resposta, l’apuntes en un paper petit, amb el teu nom, cognom i curs i el poses a dins de la bústia. A la setmana següent es publiquen els i les alumnes que l’han encertat.

Aquesta setmana, començarem amb el passadís de Cicle Mitja i Superior i amb un enigma molt especial, perquè va sobre els Beatles!!!

Dissabte va complir anys un dels discos més emblemàtics d’aquest grup de música. La portada d’aquest disc és la següent:

La pregunta és: Quin és el títol d’aquest disc???

Si voleu fer un cop d’ull a les cançons que s’han escollit per aquesta setmana, les podeu escoltar en aquest mateix article!

ENTRADA DEL MATÍ: Come Together

ENTRADA DE DESPRÉS DEL PATI: Octopus’s Garden