Enigma Musical

Tornem una setmana més amb l’Enigma Musical! Aquesta vegada, però, l’enigma serà una mica diferent!

Com que us he vist molt animats i animades, l’enigma musical d’aquesta setmana consistirà en fer una nadala!!! M’encanta el Nadal i com que serà un any una mica especial, serà una forma bonica de compartir el nostre desig nadalenc.

COM HO HEU DE FER?

1. Heu d’escollir la vostra Nadala preferida (pot ser en català, castellà, anglès…).
  2. Heu de gravar un vídeo cantant la Nadala, però si la vostra habilitat és el ball, podeu gravar un vídeo ballant algun hit nadalenc. És a dir, podeu cantar, ballar o les dues coses. Això sí, ha de ser de temàtica nadalenca!!!
  3. Aconseguireu un punt extra si algú surt amb vosaltres cantant, ballant, fens els coros… el que vulgueu!

IMPORTANT: Envieu el vostre vídeo a sarai.martinez@escolalledolapobla.cat

Teniu temps fins divendres a les 17.00 h, no s’acceptaran vídeos enviats després d’aquest límit

🎄No oblideu posar NOM, COGNOMS i el CURS🎄

Per si us inspireu, us deixo les cançons que escoltem aquesta setmana!

🎅🎅🎅🎅🎅

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL PRIMER TORN: All I want for Christmas de la Mariah Carey

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL SEGON TORN: Christmas Tree Farm de la Taylor Swift

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL PATI: Santa Tell Me de l’Ariana Grande