Enigma Musical

Ha arribat el moment de començar el concurs musical de l’escola: L’Engima Musical!!!

Aquest curs espero que vingueu carregats d’energia, perquè us espera uns mesos replets de música i enigmes per resoldre. Recordeu que hi ha dues categories:

Categoria Petits Músics: 1r, 2n i 3r de primària

Categoria Músics Juvenils: 4t, 5è i 6è de primària

Esteu preparats???

Are You Ready For It GIF by Taylor Swift - Find & Share on GIPHY

Els enigmes musicals d’aquesta setmana són:

PETITS MÚSICS: Escolteu bé, quina o quines de les cançons que escoltem canten en dos idiomes?

MÚSICS JUVENILS: Quina de les cançons que escoltem té una introducció on sonen molt els instruments de percussió? (Entre ells, el pal de pluja!!!).

Disney the aristocats music GIF - Find on GIFER

Sabeu la resposta??? Teniu fins divendres per enviar-la al meu correu:

sarai.martinez@escolalledolapobla.cat

Recordeu posar: El nom i cognoms, el curs i el grup  (A, B, C)

Si no recordeu bé les cançons que sonen aquesta setmana, aquí les teniu:

MÚSICA D’ENTRADA DEL PRIMER TORN (8.55 h): En mi corazón de la pel·lícula Tarzán

MÚSICA D’ENTRADA DEL SEGON TORN (9.05 h): El ciclo de la vida de la pel·lícula El Rey León

MÚSICA DEL PATI: Un nuevo hogar de la pel·lícula Vaiana

MÚSICA D’ENTRADA DE LA TARDA: Lo más vital de la pel·lícula El Libro de la Selva