Enigma Musical

Seguim amb l’enigma musical dedicat al Dia de la Dona!!!

La setmana passada vam escoltar grans veus femenines, plenes de força i energia, i aquesta setmana escoltarem a una dona que hem anat coneixent al llarg del curs.

Ella és la Taylor Swift, una cantant que ha hagut de lluitar molt per la seva carrera musical, ja que sempre s’ha trobat amb molts entrebancs pel camí, només pel fet de ser dona. Tot i això, sempre ha seguit endavant, obtenint aquest any un dels premis més importants del món de la música: Premi a la Dona de la Dècada!

Resultat d'imatges per a "shake it off gif"

Esperem que us agradi la selecció de cançons que hem escollit sobre aquesta gran artista!

I recordeu… l’enigma musical d’aquesta setmana va dirigit als i les alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è!

“En quina cançó es pot escoltar un banjo?”

PREGUNTA EXTRA!

Resultat d'imatges per a "detective gif"

Quin és l’origen d’aquest instrument?

A CONTESTAR!!!

ENTRADA DEL MATÍ: Mean

ENTRADA DE DESPRÉS DEL PATI: Shake it Off

ENTRADA DE LA TARDA: Welcome to New York