Diada de Santa Cecília

El dia 22 de novembre es celebra la diada de Santa Cecília, patrona de la música.

Aprofitant l’ocasió, l’alumnat de primària ha gaudit d’una presentació/ concert dels instruments de vent, anomenat “El so del vent”. En aquesta activitat, l’alumnat ha pogut escoltar diferents instruments de vent metall i vent fusta, classificant-los per famílies i escoltant el seu so.

Quins són els instruments que hem pogut escoltar?

A la família de vent fusta hi havia els saxos soprano, alt, tenor i baríton. També estava el clarinet, la flauta travessera i el flautí.

A la família de vent metall hem escoltat la tuba, el bombardí, el fiscorn baix, el fiscorn, el trombó i la trompeta.

Per descobrir el so d’aquests instruments, l’Aureli i el Quique han interpretat diferents melodies que hem pogut reconèixer ràpidament, gaudint de la música.

Podeu veure més imatges aquí