DIA DE LA PAU 2023

El passat dilluns dia 30 de gener, vam celebrar a l’escola el Dia Internacional de la No-Violència i la Pau.

Vam aprofitar el matí per fer jocs cooperatius. L’alumnat de 6è van fer de mestres i van dirigir les activitats pels nens i nenes de l’escola.

A la tarda, ens vam reunir totes i tots al camp de futbol i per representar la paraula “PAU” i un COR gegant. Seguidament, vam llegir un manifest en a favor de la pau i un/una portaveu de cada grup va compartir una frase que havien creat.

Finalment, vam ballar una petita coreografia amb la cançó “Amigos para siempre“.

Podeu clicar aquí:

IMATGES            MANIFEST