DIA DE LA MONA

Avui tota l’escola hem fet un munt d’activitats relacionades amb…EL DIA DE LA MONA!

Teníem moltes ganes que arribés aquest dia i hem gaudit moltíssim.

A Infantil ha vingut la vella Quaresma, li han arrancat la última cama que quedava i ha portat els ingredients necessaris per fer la Mona i a la tarda ho hem passat molt bé fent jocs a la classe!

A Primària s’han posat el davantal i han fet la Mona amb molta il·lusió. A més, a la tarda han gaudit amb els jocs dirigits que hi havien repartits per tots els patis.

Com ens agrada la festa a aquesta escola!!!

Si cliqueu al següent enllaç, trobareu la carpeta de fotos on anirem penjant-les al llarg del dia: CARPETA FOTOS.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *