Despega la nova missió Apilo XII

Aquest curs 21/22, l’escola participa altre cop en una nova edició de la missió Apilo. Aquesta missió, que en realitat és un concurs, consisteix en recollir la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils. Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, pugui portar-se a la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils.

En qualsevol cas, una part important del projecte és conscienciar a l’alumnat de l’escola de la importància de reciclar, concretament piles i acumuladors. Per aquest motiu, l’alumnat de 5è han passat aquest matí per les classes de l’escola a fer una petita explicació de la missió i a repartir uns mini contenidors domèstics per poder anar recollint piles a casa.

Si cliqueu a sobre la fotografia, en podreu veure’n algunes més.