Cicle Inicial celebra Sant Jordi!

Els nens i nenes de 1r i 2n vam celebrar el divendres la Diada de Sant Jordi.

Al matí vam anar al Casal Municipal per celebrar el certamen dels Jocs Florals. Va ser bonic poder retrobar-nos tots junts de nou, passat tant de temps!! Des d’aquí la nostra enhorabona als guanyadors/es.

Al sortir, ens vam aturar a la paradeta de llibres muntada per l’AMPA, i vam escollir un llibre per a cada classe. Ens va costar molt escollir! Els hauríem agafat tots!

A la tarda, els guanyadors/es del certamen van passar per les classes a llegir el seu escrit. Ho van fer súperbé! Felicitats!

Per acabar de festejar aquell dia, vam fer diverses manualitats i vam gaudir molt llegint els llibres que vam portar de casa, i es que aquesta setmana, vam muntar a les classes la nostra pròpia paradeta de llibres.

Voleu veure tot el que vam fer? Cliqueu a sobre:

Gràcies ANA (vetlladora) pels teus detallets tan bonics! Ets un sol!

Gràcies Ana (vetlladora) pels teus detallets tan bonics. Ets un sol!