Carnaval 2020

Un any més i com no podia ser d’una altra manera, hem celebrat el carnaval a l’escola. Després d’una setmana de venir despentinats, amb pijama i mudats,  avui hem fet la rua pels carrers del voltant de l’escola.

Agrair a l’Ajuntament per la carrossa, el confeti, la música, el fotògraf … Als vigilants municipals i a la gent de protecció civil que ens han ofert seguretat durant el trajecte. Als pares i mares que ens han ajudat amb les disfresses i que ens han acompanyat. A l’AMPA pel berenar que ens han preparat a l’arribada. Als conserges, pel seu ajut en la decoració de l’escola i de la carrossa. Als mestres del claustre per la feina feta i com no, a tots els nens i nenes per la seva col·laboració i il·lusió en fer que aquesta festa sigui tan viscuda. Gràcies i més gràcies a tothom!!!!

Segur que tots i totes heu pogut fer moltes fotografies. Nosaltres també n’hem fet algunes. aquí us les deixem.