A cicle inicial celebrem la Castanyada!!!

Benvolguts i benvolgudes pares i mares,
Un any més, a l’escola Mare de Déu del Lledó hem cel·lebrat la festa de la castanyada.
Els alumnes de cicle inicial han fet un munt d’activitats, que de ben segur, els ha ajudat a entendre millor aquesta festa i alhora divertir-se.
Enguany, a més a més de fer els panellets, a la tarda hem amenitzat la festa amb un seguit d’actuacions que veureu a continuació.
Primer, els dos cursos han ballat el ball de les castanyes. Aquí en teniu la mostra:

A continuació, els alumnes de 1r ens han ballat i cantat una cançó molt dolça anomenada: La Tardoreta.

Tot seguit, els alumnes de 2n ens han ballat i cantat la cançó: La rumba de les castanyes

I per acabar la nostra part més artística, hem fet la 2a desfilada de castanyers i castanyeres. Mireu quina patxoca que fan!

Un cop amenitzada la festa, hem anat al nostre pati, i allí, les tutores han repartit les castanyes i panellets. Estava tot molt bo. Gràcies AMPA per les castanyes i als nostres cuiners de l’ESO.
Aquí us deixem amb un recull d’imatges: ( clica sobre l’icona de la càmera.)