Històries a E. Infantil
07/06/23Els petits de l’escola, dies enrere vam conèixer la història d’ “orelles de papallona” una història on l’amistat és cruel, on els amics reien de la protagonista. Però amb la història d’avui hem reconegut una fantàstica història d’amistat, d’empatia i de tolerància. Una història que ens reafirma que les diferències entre nosaltres no tenen perquè separar-nos ni fer-nos sentir més petits; ens ensenya que ser diferent és quelcom magnífic.
“Història d’un eriçó”, una història que ens ajudarà a entendre els del nostre voltant.
Activitats de llar i d´E. Infantil
07/06/23Activitats dels alumnes de la llar
07/06/23Taller sobre castells amb la Colla Vella de Valls
19/05/23El passat 17 de maig els i les alumnes de l´escola vam gaudir d´un taller de castells amb la Colla Vella.
Els van explicar com van vestits els castellers i per què.
Com es col.loquen cada una de les persones que formen els castells i a més van fer jocs i van poder muntar un castell.
Va ser una experiència divertida i enriquidora.
Clique damunt per veure més imatges.
Sortida de CI a Reus
19/05/23El passat 16 de maig els i les alumnes de l´escola de Vilabella van a Reus , conjuntament amb els i les companyes de la ZER , a Reus.
Primer van participar com a intèrprets en el concert de la Clica i posteriorment van realitzar activitats lúdiques sobre el Modernisme.
Clicant damunt la imatge podreu veure més.
Activitats d´ei i la llar
19/05/23Activitats de la llar
19/05/23Colònies al Delta de l´Ebre
12/05/23La setmana passada els dies 5 i 6 de maig els i les alumnes de primària , conjuntament amb els i les companyes de la ZER vam anar de colònies a Poble Nou del Delta.
Vam fer diferents activitats: descobriment del conreu de l´arròs i festa de l´escuma, sortida a Món Natura Delta per fer taller per conèixer la fauna i les barquetes de perxar, jocs d´aventura escolar, descoberta del poble, sortida a la badia dels alfacs i activitats de piragües, sortida en bicicleta fins a la llacuna de la tancada i la platja del trabucador.
I per la nit festa musical.
Va ser dos dies molt intensos de convivència amb tots els companyes i companyes, descobriments de llocs i activitats i on vam gaudir molt del lloc i l´entorn.
Clicant damunt la foto podreu veure´n moltes més.
L´hora del conte EI
01/05/23Tots tenim coses de nosaltres mateixos que ens agraden i d’altres que no tant, però el fet de ser-ne conscients fa que les integrem a la nostra realitat. Així, els petits de l’escola, a l,hora del conte hem treballat l’esperit crític de la mà de “Orelles de papallona”.
Un fantàstic conte que ens ensenya a veure els nostres defectes i a naturalitzar-los, sense que suposin un problema, sino quelcom que forma part de la nostra esència❤️


























