Tancament hora del conte

El mes de maig comença a veure el final i l’hora del conte també. Setmana rere setmana hem treballat l,escolta activa, tot allò que ens ha aportat cadascun dels contes, de les històries que hem llegit, escoltat o visualitzat.
Una any més l’hora del conte, tanca la seva pàgina final.

Històries a E. Infantil

Els petits de l’escola, dies enrere vam conèixer la història d’ “orelles de papallona” una història on l’amistat és cruel, on els amics reien de la protagonista. Però amb la història d’avui hem reconegut una fantàstica història d’amistat, d’empatia i de tolerància. Una història que ens reafirma que les diferències entre nosaltres no tenen perquè separar-nos ni fer-nos sentir més petits; ens ensenya que ser diferent és quelcom magnífic.
“Història d’un eriçó”, una història que ens ajudarà a entendre els del nostre voltant.

Taller sobre castells amb la Colla Vella de Valls

El  passat 17 de maig els i les alumnes de l´escola vam gaudir d´un taller de castells amb la Colla Vella.

Els van explicar com van vestits els castellers  i per què.

Com es col.loquen cada una de les persones que formen els castells i a més van fer jocs i van poder muntar un castell.

Va ser una experiència  divertida   i enriquidora.

Clique damunt per veure més imatges.


xperiència divertida i enriquidora

Sortida de CI a Reus

El passat 16 de maig els i les alumnes de l´escola de Vilabella van a Reus , conjuntament amb els i les companyes de la ZER , a Reus.

Primer van participar com a intèrprets  en el concert de la Clica i posteriorment van realitzar activitats lúdiques sobre el Modernisme.

Clicant damunt la imatge podreu veure més.

Colònies al Delta de l´Ebre

La setmana passada els dies 5 i  6 de maig els i les alumnes de primària , conjuntament amb els i les companyes de la ZER vam anar de colònies a Poble Nou del Delta.

Vam fer diferents activitats: descobriment del conreu de l´arròs i festa de l´escuma, sortida a Món Natura Delta per fer taller per conèixer la fauna i les barquetes de perxar, jocs d´aventura escolar, descoberta del poble, sortida a la badia dels alfacs i activitats de piragües, sortida en bicicleta fins a la llacuna de la tancada  i la platja del trabucador.

I per la nit festa musical.

Va ser dos dies molt intensos de convivència amb tots els companyes i companyes, descobriments de llocs i activitats i on vam gaudir molt del lloc i l´entorn.

Clicant damunt la foto podreu veure´n moltes més.


L´hora del conte EI

Tots tenim coses de nosaltres mateixos que ens agraden i d’altres que no tant, però el fet de ser-ne conscients fa que les integrem a la nostra realitat. Així, els petits de l’escola, a l,hora del conte hem treballat l’esperit crític de la mà de “Orelles de papallona”.
Un fantàstic conte que ens ensenya a veure els nostres defectes i a naturalitzar-los, sense que suposin un problema, sino quelcom que forma part de la nostra esència❤️