Fi del projecte Erasmus+

CONVENIO DE SUBVENCIÓN relativo a un Proyecto en el marco del programa ERASMUS+1
NÚMERO DE CONVENIO 2018-1-TR01-KA229-059992_4 2018 II‐1 KA229 Mono Particulares 24G

El projecte Erasmus+ finalitzava l’estiu del 2020 amb la mobilitat a Turquia. La pandèmia ha exigit allargar el període del projecte sis mesos més, però amb tot , no ha estat possible fer la trobada presencial i viatjar a Turquia. Finalment s’ha optat per fer l’intercanvi amb l’escola turca via online al llarg d’aquesta setmana. Els mestres turcs han preparat unes sessions virtuals d’experiències d’escola molt interessants per compartir amb els mestres i les mestres de Romania, Bulgària, Creta i Catalunya. Hem visualitzat presentacions de projectes escolars de robòtica, música i art. També vídeos per conèixer una mica més d’aprop la cultura, la tradició i els paisatges emblemàtics d’aquest país.
Tot seguit podeu veure algunes captures de pantalla representatives d’aquestes jornades.