La nostra escola

Som una escola catalana que promou la integració de l’alumnat i de les seves famílies, fomenta la tolerància, la participació i el diàleg, educa en valors des del coneixement  i promou la igualtat d’oportunitats.

Les metodologies emprades afavoreixen les interaccions i l’autonomia necessària per l’aprenentatge i per al desenvolupament personal i social. Potenciem  un ensenyament i un aprenentatge actiu i participatiu.

Treballem a partir de les intel·ligències múltiples amb el programa Entusiasmat i en els projectes de coneixement del medi.

Donem molta importància a l’ educació emocional: dotem els nostres alumnes d’estratègies interpersonals i intrapersonals per a un bon equilibri cognitiu i emocional, potenciant així el seu desenvolupament integral.

Es crea un clima de convivència que facilita la participació i la implicació de tots els àmbits  de la comunitat educativa (claustre, famílies, Consell Escolar, AMPA,  menjador, conserge, vetllador…). L’ambient de treball és acollidor i motivador perquè educadors/es i alumnat es sentin realitzats com a persones.

Gaudim d’un entorn privilegiat i dels recursos naturals que ofereix. Fomentem hàbits saludables, el respecte a la natura i al medi. Integrem en l’àmbit escolar el reciclatge i la reutilització de materials.

La llengua anglesa s’inicia a partir de P3.

Treballem la competència digital des de P3 i la robòtica educativa amb els Bluebots i el Lego we do 2.0.

Es promou el treball en equip mitjançant la coordinació i col·laboració, tot garantint els espais de traspàs d’informació entre els membres que intervenen en l’educació de l’alumnat.

Es treballa en xarxa amb els agents educatius i institucions externes (Serveis Socials, EAP, personal de PAS, policia local, ajuntament…) en intervencions i seguiment de l’alumnat del centre.