VISITA SORPRESA!!

DIMECRES 2 DE NOVEMBRE 2022

Avui, mentre estàvem fent el Kahoot de medi, ens han fet una visita sorpresa. No ens ho esperàvem, eren els ex-alumnes de l’escola;  la Leire, l’Ona, la Paula, l’Ander i el Lucas.

Han vingut perquè a Balaguer és  festa major i és fa festa a les escoles, instituts, etc. Hem estat molt contents de que ens hagin vingut a visitar, tots estàvem saltant d’alegria, l’Anna també estava molt contenta. Vam aprofitar per presentar-los la Gemma, una aprenent que tenim a cicle superior.

Al cap d’una estona, van marxar, no volíem que marxessin, perquè ens vam emocionar un munt, però al final van marxar, ens vam acomiadar moltes vegades, i al cap d’una estona, vam començar el kahoot de medi. Al final, va sortir molt bé, ens va agradar molt perquè així repassem el tema.

Vàrem decidir escriure la notícia perquè ens va sorprendre, no ens ho esperàvem i ens van fer molt feliços!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *