SETMANA CULTURAL

Durant la setmana del 24 fins al 27 d’abril vàrem celebrar la Setmana Cultural a l’escola.

El dillun s dia 24 d’abril, vam celebrar Sant Jordi i vam dividir-nos en grups per fer les activitats. Vam fer un punt de llibre de drac i unes dolcíssimes roses de llaminadures. Per berenar vam menjar coca amb xocolata gràcies a la col·laboració  de l’AMPA.

El dimarts dia 25, va venir una escriptora que es deia Eva Ferrer i Paniagua a presentar-nos i explicar-nos el conte de la petita Petra. Després vàrem completar un dibuix de la Petita Petra perquè li faltava el coll i la cara. Les nostres Petres van quedar molt xules i divertides!

El dimecres 26, va ser el dia DEFC (Dia de l’Educació Física al Carrer). Els d’EI van anar al circuit gimnàstic de la gent gran. Els de CI i CM van fer una cursa d’orientació pel poble i els de CS vam anar a la gespa de la Sala de Ball on vam fer acrobàcies.

El dijous 27, vam anar tota l’escola a visitar el castell i veure l’exposició de Leandre Cristòfol. Els de CM i CS vàrem fer un dibuix del castell mentre l’altre grup, EI i CI, visitava l’exposició de Leandre i feia, després, un recorregut pel castell.

Aquesta setmana va ser molt divertida i entretinguda!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *