Pasqua

El dia 26 de març, els alumnes d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà van pintar uns jocs al pati durant el dia.

A causa del covid-19, no vam poder fer una mona com cada any, i per això la tarda, vam fer una mona individual amb un donut, un ou de xocolata i plomes, per tindre una mona com cada any.

Despres d’acabar de fer la mona individual, vam agafar uns llençols i els vam estendre al cam del cantó de l’escola per berenar. Vam berenar per grups bombolla.

A par de les mesures sanitàries, vam poder celebrar una mona bonica i divertida. Ens va agradar molt les coses que vam fer en aquell dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *