Carnaval 2021

La setmana del 8 al 12 de febrer vam celebrar la setmana boja. Durant aquests dies el rei Carnestoltes ens va ordenar com havíem d’anar durant aquesta setmana.

El dia 12 vam celebrar carnaval, vam fer un taller de màscares. Durant aquella tarda els alumnes de tota l’escola vam personalitzar cadascú la nostra mascara de carnaval.

Vam tenir que aplaçar el taller del grafit amb Cisco García perquè plovia. Al dia següent el alumnes de cicle superior que volien, van anar a pintar el grafit.

Durant tot aquest temps ens ho vam passar molt bé i les activitats estaven molt bé tot i que estàvem en mig de la pandèmia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *